Philip Kotler - Marketing modellen & video over Philip Kolter

Philip Kotler

Philip Kotler

Philip Kotler

Philip Kotler (1931) is de belangrijkste denker op het gebied van marketing. Hij is professor op de Amerikaanse Kellogg School of Management en schrijver van tientallen marketingboeken.

Marketing management van Philip Kotler

Het belangrijkste boek van Philip Kotler is Marketing management uit 1967. Ondanks dat het boek meer dan 40 jaar oud is, is Marketing management van Philip Kotler nog steeds het absolute standaardwerk op het gebied van marketing. Meer over Marketing management van Philip Kotler. Eigenlijk is de huidige HBO opleiding commerciële economie voor een groot deel op zijn boeken en ideeën gebaseerd. Leer Philip Kotler uit je hoofd, en je hebt een groot deel van de opleiding doorlopen!

Andere boeken van Philip Kotler

Philip Kotler heeft in totaal meer dan 50 boeken geschreven. Naast het standaardwerk Marketing management heeft hij ook een iets handelbaarder exemplaar geschreven, dat heet de Principles of marketing. Marketing management kost ruim 200 dollar. The Principles of marketing kost zo´n 70 euro. Zoals je hieronder kunt zien zijn bij Bol.com zijn ook behoorlijk wat tweedehands boeken van Philip Kotler te vinden. Ook geeft hij regelmatig nog nieuwe boekjes uit die een stuk kleiner en goedkoper zijn. Vind je de boeken te duur, overweeg dan een tweedehands exemplaar. De voorbeelden zullen wellicht wat verouderd zijn, maar de principes van Philip Kotler zijn uiteraard hetzelfde gebleven.

Interview met Philip Kotler

In onderstaande video geeft Philip Kotler een uitgebreid college met zijn visie op marketing.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Managementgoeroes

Soorten managementgoeroes



Managementmodellen


Overig

×